Mano pastebėjimai skaitant knygą “Bilietas į Kitokį pasaulį”


Kas yra ši knyga? Ką ji man atskleidė ir dar atskleis? Man ši knyga yra minčių gavimo šaltinis, ji paskatino mane mąstyti, plačiau suvokti aplinką, joje vykstančius reiškinius, o pirmiausia išmoko pažinti save pačią. Kai pradėjau skaityti, žinojau, kad turiu tinkamai nusiteikti, turi ateiti jausmas, kad būtent šiuo metu turiu pradėti ją skaityt. Tinkamas pasiruošimas davė ir reikiamų rezultatų - skaitydama pradėjau jausti, kad kuriasi visai kitokios, naujos mintys, kurias pradėjau užrašinėti į knygelę ir tai tarsi papildė skaitomą knygą. Pradėjau žymėtis knygos vietas, kuriose man kildavo kažkokios iki tol nebūtos mintys, palyginimai, pamąstymai apie tuos dalykus, kurių nebuvo rašoma knygoje. Mano mintys pradėjo papildyti knygoje esančiąsias. Pradėjau jausti, kad laikas kinta - tarsi prailgėja, nejučiom sustojusi ir nukreipusi žvilgsnį į šoną pajutau, kad skaitau jau labai ilgai. Jaučiau kaip įgaunu energijos ir įkvėpimas rašyti, tik jau savas mintis, didėja. Tai nuostabus jausmas. Knygos skaitymas skatino neįdedant didelių pastangų sakinys po sakinio stabtelti ir pagalvoti apie ką tai, kas norėta pasakyti, koks čia gilesnis supratimas, kas užkoduota po šiuo tekstu. O vienas momentas buvo ypač unikalus mano skaityme. Staiga nelauktai pajutau, kad skaitau savo pačios parašytą knygą - esu skaitytojas, skaitantis jau mano knygą. Atėjo jausmas, ką jaustų skaitytojas, skaitantis mano sukurtą/parašytą knygą. Tokia netikėta būsena mane labai nustebino ir kai sustojau skaityti, jaučiausi keistai pakylėta. Tai ir nustebino, ir sukėlė daug įvairiausių minčių apie mano pačios gyvenimą, apie galimą mano kūrinį. Tai nudžiugino ir buvo tikrai geras jausmas. Atsigamino būsena, kurią jutau prieš daugelį metų, kai "ateidavo" eiliuotos mintys. Savo minčių, įžvalgų užrašymas mano padėjo pažinti save, savo asmenybės savybes, išskirti teigiamas ir pamatyti neigiamas, kurių pirmiau nemačiau ir nesupratau.  Skaitydama knygą svarsčiau, mėginau taikyti sau tai ką naujo atradau, lyginau su savo savybėmis, elgesiu, mąsčiau ką turėčiau daryti ne taip ir kaip turėčiau jaustis. Atėjo daug minčių apie tai, kas gerai, tinka ir ką reikėtų koreguoti. Pati tai atradusi jaučiau džiaugsmą, didelį pakilimą viduje. Noras dalintis su kitais savo patyrimais ir atradimais tapo labai svarbiu ir reikšmingu, tuo pačiu atėjo mintys, kas tą knygą turėtų skaityti ir suprasti viską panašiai kaip aš ar dar greičiau ir skleistų ją, platintų tolyn ir platyn, bet ne laikytų su savimi. Juk mūsų vidinis pasaulis neprasideda ir nesibaigia su mumis, jis išplinta, net jeigu to ir nenorime. Tad laikykime jį teisingą, švarų, tyrą ir skleiskite tik tokį.





Knygyne "Keista" - Užupyje arba e.knygyne super  lt 

Daugiau paskaityti apie knygą galite autoriaus tinklapyje "Minčių fontanas", ten rasite ir daug įdomių autoriaus minčių įvairiomis temomis. O taip pat "Facebook"

Komentarų nėra: